Reklamace
Reklamace a odstoupení
Infokrása s.r.o odpovídá za vady, které vznikly na zboží v okamžiku převzetí. Individuální alergická reakce na určitou látku obsaženou v kosmetických výrobcích není důvodem k reklamaci. Zboží v rámci odstoupení odešlete řádně zabalené, neporušené, s případným příslušenstvím a příbalovým letákem a vyplněným formulářem. Náklady na přepravu v rámci odstoupení hradí odběratel zásilky. Reklamace bude posouzena do 30 dnů od doručení zboží na naší adresu. V případě poškozeného zboží po doručení, je nutné zaslat fotodokumentaci (pohled na celou zásilku, viditelný trasovací štítek, uložení produktů v zásilce ). Výrobky, které byly již používány z hygienických důvodů nelze vracet.
Jak zboží zaslat:
- Zabalit zboží aby se nepoškodilo při doručení
- Vyplnit řádně formulář
- Vložit do balíku společně s reklamovaným zbožím
- Odešlete zásilku na následující adresu:
- Infokrása s.r.o
- Maiselova 58/7
- 11000 Praha 1
- Česká republika
Upozornění:
Náklady spojené s odesláním reklamovaného zboží hradíte vy.
- Veškeré podmínky pro vrácení zboží a peněz naleznete ve Všeobecných obchodních podmínkách na našich internetových stránkách.